21.03

Tankar och funderingar.

Ibland är det bäst så som saker utveckals, det kommer alltid något bra ur det. Det har jag lärt mig.
För tre veckor sen trodde jag aldrig att jag skulle orka le igen. Men nu är jag glad hela dagarna. Jag mår bra. Ja, JAG MÅR BRA!
Det trodde jag aldrig att jag skulle säga heller.
Jag gillar att leva livet, om man kan säga det. Jag kan vara med vem jag vill, pussa på vem som hellst. Jag kan åka och fiska, som jag ska göra nu, men två killkompisar. Det är bra, vetni!
Men visst, jag vill ha det mysigt. Jag vill ha det som det var. Det är inte utan att jag saknar, denna värmen som man får när man vet att man har en som tycker om en när man vaknar upp på morgonen utan smink och håret står åt alla håll.

Jag släpper sakta men säkert, jag går min egna väg. JAG ÄR MIN EGEN!

Kommentarer
Postat av: Saga.

du galet stark Ida, men du har så rätt så.

ur allt dåligt kommer ngt bra . .

å det är lite tjusningen med livet



2009-08-04 @ 21:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0