12.55

Hejsanhoppsan lillebror.
Idag vaknade jag vid halv nio och kände NEEJ! Så jag somnade om igen, det är skönt!
Sen gick jag upp och såg på friidrott, eller gick upp var väl att ta i. Jag satte på TVn och la mig bekvämt i sängen.
Sen gick jag upp och städa lite, plockade in kläder och så. Ska damsuga senare idag. Ska se klart på höjdkvalet och sen ska jag ut och klippa gräset!
Solen skiner faktiskt idag.

Jag ska träna idag, trotsa min träninsvärk! Den har man så vet man att man lever. Och sen kommer dethära, görs sig iordning för SKOLA IMORGON!
Usch, jag känner att det ska bli tråkigt, samtidigt som det kommer bli kul. Men det är väl bara de första veckorna, när allt är nytt.

Nej, nu klarade Thörnblad kvalgränsen!!!
Så nu blir det gräsklippning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0