10.53

Just nu lyssnar jag på 21 Guns med Green Day. Dock på Telia Music Player, så jag kan inte ha den på datan eller vad man ska säga. Dessutom sitter jag vid den stationära. Haha. Någon söt en som vill skicka den till mig?
Somnade seeeeent inatt. Dumma dig!

Set att det regnar ute, suck. Ska träna om en timma. Tänkte att jag skulle få kasta i solsken och varmt! Nu ser det ut att bli i regnkläder och tjock overall! Träninsoverall alltså. Det såg inte så illa ut när jag gick upp, så satte på mig halvlånga tights. Byter nog till långa, med mjukisbyxor över. Var det inte SOMMARlov vi hade?



Å det bar, pirr te i hel kroppen.


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag (:

2009-08-10 @ 12:56:45
URL: http://metrobloggen.se/Obscene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0