09.33

Om en timma kommer Emelie och hämtar mig, och jag är klar! Kan aldrig fatta att JAG är klar... Hur ska jag fördriva tiden? Tja, får väl bli genom datan och tv och så.

Har packat allt, och bärt ner det. Tycker inte att jag har med mig mycket, men ändå blev det två väskor...
En med tävlingskläder i bara, och saker till det. Och sen med kläder, skor, haddukar och sängkläder och allt det. Men det är sängkläderna och haddukarna som gör att det ser ut som att jag har massa med mig. Hmm, det kommer se dumt ut. Dessutom har jag kudden på sidan av. Och sen väska med rese saker, eller vad man ska säga. Nivet, bok, godis, dricka, lite mat. Ja, det.

Jag är trött, eftersom jag inte la mig i tid inatt, men det har jag bara migsjälv att skylla.
Lyssnar iallafall på Lady GaGa just nu.

Ni får ha det så bra! Kommer säkert en update om jag finner en data, eller via telefon. Tror mest på telefonen.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0